چاپ نایلون :

نایلون کبیر با تولید چاپ نایلون  انواع نایلون در زمینه های مختلف آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی میباشد ، چاپ نایلون  میتواند برای کسب و کار افراد مفید واقع شود زیرا شما با چاپ برند یا لوگوی تولیدی محصولات خود بر روی نایلون میتوانید مجموعه خود را تبلیغ نمایید این روش یک نوع تبیلغات مقرون به صرفه و موثر برای شما است .

  شیوه های چاپ نایلون :      چاپ نایلون

بیشتر مورد توجه قرار دارد، چاپ افست می باشد. چاپ افست به دلیل کیفیت بسیار بالای آن و عدم ایجاد برجستگی و فرو رفتگی در سطح چاپ، انتخاب مناسبی برای چاپ نایلون می باشد. در این شیوه چاپ، ابتدا طراحی کار چاپی مورد نظر متناسب با رنگ های مورد انتخاب، صورت می گیرد. استفاده از رنگ ها در پس زمینه مناسب نمی باشد،

چرا که باعث کاهش کیفیت نهایی کار می گردند. در طراحی چاپ نایلون، بهتر است اطراف کادر به اندازه چند میلیمتر فضا وجود داشته باشد تا در صورت برش، باعث از بین رفتن متن یا طرح مورد نظر چاپی نشود. پس از انجام این مراحل، طرح مورد نظر را با پسوند jpg یا tif ذخیره می کنند. سپس نوبت به ایجاد فرم چاپی برای طرح می رسد.

اندازه فرم چاپی متناسب با طرح مورد نظر و تعداد آن در نظر گرفته می شود. از روش های دیگر چاپ نایلون، چاپ هلیوگراور یا روتوگراور می باشد. این شیوه چاپ به مانند چاپ افست می باشد، اما فراهم سازی مواد چاپی از دیگر انواع چاپ، معمولا گران تر است. چاپ هلیوگراور به منظور چاپ های عالی و با کیفیت فوق العاده، می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این چاپ برای تیراژهای بسیار بالا مناسب است.

جهت چاپ نایلون میتوانید با نایلون کبیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس با ما : 02144441383

 

 

امتیازدهی

چاپ نایلون

تولید و چاپ نایلونچاپ آنلاین نایلونچاپ کیسه تبلیغاتیچاپ نایلونچاپ نایلون ارزان قیمتچاپ نایلون با کیفیتچاپ نایلون بسته بندیچاپ نایلون تبلیغاتی در تهرانچاپ نایلون چیستچاپ نایلون در کرجچاپ نایلون فروشگاهیخرید اینترنتی چاپ نایلونفروش چاپ نایلون بسته بندیقیمت چاپ روی نایلون بسته بندیقیمت چاپ نایلون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *