تولید کننده استرچ پالت بند

تولید کننده استرچ پالت بند :

یکی از پر کاربرد ترین نوع نایلون امروزه نایلون استرچ پالت بند است این نایلون در تمام صنایع های صنعتی و دیگر مشاغل کاربرد دارد جهت بسته بندی پیچی و رولی کامل محصولات مورد استفاده  قرار میگیرد. ویژگی این محصول ظرفیت کششی بالا و استحکام آن میباشد  بسته بندی این نایلون به دو صورت دستی و ماشینی میشود . دستی توسط نیروی انسانی برای بسته بندی محصولات سبک و کوچک و ماشینی جهت محصولات بزرگ مانند یخچال ، و….

نایلون استرچ پالت بند بصورت شفاف تولید میشود اما بصورت رنگی به دلخواه مشتری نیز عرضه میگردد. جنس استرچ پالت بند از مواد پلی اتلین سبک نظیر PE ، PP و LLD تهیه می شوند. تفاوت فیلم استرچ با فیلم شرینک پک در این است که نایلون ها در استرچ تنها به دور محصولات کشیدن می شوند اما در شرینک پک نایلون ها با عبور از کوره حرارتی پخته می شوند تا جذب دور محصول گردند.

تولید کننده استرچ پالت بند

ویژگی نایلون استرچ پالت بند :

    • کاهش هزینه حمل و نقل
    • جلوگیری از ورود گرد و غبار ، ضربه گیری بالا
    • کاهش هزینه و حمل و نقل
    •  کاهش ورود بخارو رطوبت بر محصول
    • پوشش دهی کامل محصولات

تولیدکنندگان زیادی در زمینه  انواع نایلون فعالیت دارند یکی از تولید کنندگان مطرح در تولید استرچ پالت بند گروه صنعتی  نایلون کبیر میباشد این مجموعه با چندین سال سابقه در راستای فعالیت نایلون شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد ویژگی محصولات نایلون کبیر تولید با کیفیت و قیمت مناسب همراه با ضمانت میباشد.  استرچ پالت بند با قدرت کشسانی بالا و کیفیت عالی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در عرض های مختلف (از 10 سانتی متر تا 150 سانتی متر) به صورت سه لایه و پنج لایه که متراژ هر رول 100 متر میباشد.

نایلون کبیر بزرگترین تولید کننده استرچ پالت بند در سراسر کشور

شماره تماس : 02144441383

 

5/5 - (4 امتیاز)

تولید کننده نایلون استرچ پالت بند

استرچ پالت بند چیستاسترچ پالت بند در پاکدشتاسترچ پالت بند در تهراناسترچ پالت بند در مشهداسترچ پالت بند دستیتولید کننده استرچ پالت بندخرید استرچ پالت بندخرید اینترنتی استرچ پالت بنددستگاه استرچ پالت بندسلفون استرچ پالت بندسلفون پالت بندفروش استرچ پالت بند دستیقیمت استرچ پالت بندکارخانه تولید استرچ پالت بندمرکز خرید استرچ پالت بندنایلون استرچ پالت بند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *