نوار خطر زرد

نوار خطر زرد

نوار خطر ها در همه صنایع و شغل های مختلف و اداره جات مورد استفاده قرار میگیرد ،  تمام انواع نوار خطر ها بیانگر یک نشانی به معنی دوری از خطر و جلوگیری حوادث می باشد . نوار خطر زرد نیز در اداره جات گاز کاربرد دارد جهت تعمیرات و احداث گاز رسانی در محیط صورت میگیرد عموما بصورت شبرنگ و واضح تولید میکنند تا در شب نیز افراد بتوانند آن را ببیند .

ر محل هایی که مشکلات ترافیکی به وجود می آید و این مشکلات ممکن است به افراد و یا وسایل نقلیه آسیب بزند و همچنین هنگام آگاهی به افراد جهت بروز احتمال خطر از وسایل هشدار دهنده کاربرد دارد. جنس نوار معمولا از جنس پلی اتلین میباشد  مواد بکار رفته در نوار باعث مقاومت در نور خورشید و آب است . این نوع نوار خطر عموما برای جلوگیری از خطرات فیزیکی مورد استفاده قرار میگیرد . این نوار را بصورت کامل و پیچی در محل ورد نظر تنظیم میکنند.

کاربرد نوار خطر زرد :   نوار خطر زرد

  • جلوگیری از حوادث فیزیکی
  • نشان دادن محل پر خطر نوعی هشدار دهنده
  • نصب در مکان های احداث گاز ، برق یا تعمیرات
  • تولید در دونوع بصورت زرد و زرد و مشکی

یکی از تولید کنندگان نوار خطر زرد با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب گروه صنعتی نایلون کبیر میباشد این مجموعه با چند ین سال سابقه در راستای تولید انواع محصولات نایلونی به ویژه نوار خطر شما را در این زمینه یاری خواهد کرد هدف نایلون کبیر کسب رضایت مشتری است . جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بزرگترین تولید کننده انواع نوار خطر در سراسر کشور

شماره خرید و هماهنگی : 02144441383

 

 

امتیازدهی

نوار خطر زرد

انواع نوار خطرتولید کننده نوار خطرخرید اینترنتی نوار خطرخرید نوار خطرفروش نوار خطرقیمت نوار خطرمرکز خرید نوار خطرنوار خطرنوار خطر آبی رنگنوار خطر آتش نشانینوار خطر از کجا بخرم ؟نوار خطر چیستنوار خطر در تهراننوار خطر در مشهدنوار خطر زردنوار خطر زرد و مشکینوار خطر سبز رنگنوار خطر سفارشینوار خطر شبرنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *