فروش نایلون بتن ریزی

فروش نایلون بتن ریزی :

نایلون بتن ریزی یا شناژ در ابعاد و اندازه های کیلوگرمی مختلفی در ایران تولید و ساخته میشود ، عمده مصرف آن برای بتن ریزی فنداسیون و قرار گیری در جدارهای عمودی فنداسیون برای جلوگیری از خروج آب موجود در بتن و جلوگیری از ورود خاک ریزشی کنار جداره گود به داخل فنداسیون می باشد. همچنین در سقف های کامپوزیت در زیر بتن کف سقف ها و بر روی ورق های فلزی جهت درز بندی بهتر قرار می گیرند. بتن به عنوان یکی از اجزای فونداسیون ساختمان خود از سه ماده تشکیل شده است، سیمان، آب و انواع سنگدانه‌ها. نسبت هر کدام از این مواد پیشتر توسط مهندس محاسب تعیین شده است که چه در بتن‌های ساخته شده در کارخانه و چه در بتن‌های ساخته شده در محل کارگاه باید رعایت شود.

فروش نایلون بتن ریزی

ابعاد نایلون بتن ریزی :

نایلون یا پلاستیک شناژ معمولا در عرض های مختلف از 50 سانتیمتر تا یک متر تولید می شود و بسته به سفارش کار در عرض های خاص نیز تولید می شود.  تولید کنندگان زیادی به دنبال فروش نایلون بتن ریزی هستند و همواره خوستلر این هستند که نایلون با کیفیتی را خریداری نمایند . گروه صنعتی نایلون کبیر با فروش  نایلون بتن ریزی یا شناژ با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد جهت خرید و اطلاعات کافی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نایلون کبیر بزرگترین تولید کننده نایلون بتن ریزی در سراسر کشور

شماره تماس : 02144441383

 

 

 

5/5 - (14 امتیاز)

فروش نایلون بتن ریزی

پلاستیک پی ساختمانتولید کننده نایلون بتن ریزیتولیدی نایلون شناژخرید اینترنتی نایلون ساختمانیقیمت نایلون ساختمانیقیمت نایلون فندانسیونکارخانه نایلون فندانسیوننایلون بتن ریزینایلون ساختمانینایلون شناژنایلون فندانسیونوزن نایلون فندانسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *